Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı
Programın Amacı
Bu program, modern dijital pazarlamayı tüm boyutlarıyla öğretirken, geleneksel pazarlama ile entegre ederek, pazarlama sürecine 360 dereceden bakmayı bilen kursiyerler yetiştirmeyi hedeflemiştir. Çeşitli modüllerden oluşan bu programda modüller, pazarlama eğitimi almamışları da düşünerek, temel pazarlama eğitimi, dijital pazarlama, dijital pazarlama taktikleri, dijitalde strateji ve planlama, pay per click reklamcılığı, email pazarlama, mobil pazarlama, eş zamanlı pazarlama, SEO, dijital display’ler, dijital analitik, büyük veri, dijital müşteri ilişkiler, e-ticaret, dijital marka ve itibar yönetimi, dijital krizler gibi dijital pazarlama alt başlıklarını içermektedir.
Hedef Kitlesi
Pazarlama elemanları ve uzmanları, yöneticiler, kurumların dijital / online iletişim sorumluları, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler ve reklam alanında çalışan profesyoneller, halen dijital alanda çalışan ancak mesleki gelişimi hedeflemiş olan kişiler, sosyal medya uzmanları, reklam ajansları, ajans yöneticileri ve dijital sorumluları, pazarlama eğitimi almamış IT ve dijital sektör çalışanları, üniversite öğrencileri, kariyerlerini dijital alanda yapmak / ilerletmek isteyen kişiler, daha önce sosyal medya uzmanlığı sertifikası almış ve ileri teknikleri öğrenmek isteyen uzmanlar bu eğitim programına katılabilirler.
Kontenjan
En az 20, en çok 25 kişiden oluşmaktadır.
Program Tarihleri: 14 Nisan- 06 Mayıs 2018 (Cumartesi - Pazar / 10.00 - 17.00)
Programın İçeriği
Tarih | Gün | Eğitmen | Saat | Konu |
14.Nis | Cumartesi | Özlem Alikılıç | 3 | Pazarlama Temel Konular |
Emre Gökşin | 3 | Dijital Pazarlama Temeller, | ||
15.Nis | Pazar | İnanç Alikılıç | 3 | Dijital Pazarlamada Veri Madenciliği ve CRM |
Emre Gökşin | 3 | Analytics | ||
21.Nis | Cumartesi | Uğur Eskici | 6 | SEO |
22.Nis | Pazar | Göker Gülay | 3 | Dijital Pazarlama Kampanyası |
Ferah Onat | 3 | Dijital Kampanyalarda İçerik Yönetimi | ||
28.Nis | Cumartesi | Emre Gökşin | 6 | Adwords |
29.Nis | Pazar | Emre Gökşin | 3 | Remarketing + GDN |
Ümit Atabek | 3 | Dijital Ortamda Ölçümleme Yöntemleri | ||
05.May | Cumartesi | Özlem Alikılıç | 3 | Dijital Krizler ve İtibar Yönetimi |
İnanç Alikılıç | 3 | E-Ticaret | ||
06.May | Pazar | Nesil Gedikoğlu | 3 | Dijital Pazarlama(Facebook,Instagram) + Uygulama |
Proje Sunumları | 3 |
Toplam 48 saatten oluşmaktadır.
Program Ücreti: 1.950 TL + KDV (%8)’ dir. (Bonus, World ve Maximum özelliği olan kredi kartlarına vade farksız 5 taksit yapılabilmektedir.)
Yaşar Üniversitesi personeli, Yaşar Grubu çalışanları eş ve çocuklarına ve Yaşar Üniversitesi öğrencilerine %10 indirim uygulanacaktır.
Eğitim Yeri: Yaşar Üniversitesi Selçuk Yaşar Kampüsü, Bornova / İZMİR