Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı

Programın Amacı

Bu program, modern dijital pazarlamayı tüm boyutlarıyla öğretirken, geleneksel pazarlama ile entegre ederek, pazarlama sürecine 360 dereceden bakmayı bilen kursiyerler yetiştirmeyi hedeflemiştir.  Çeşitli modüllerden oluşan bu programda modüller, pazarlama eğitimi almamışları da düşünerek, temel pazarlama eğitimi, dijital pazarlama, dijital pazarlama taktikleri, dijitalde strateji ve planlama, pay per click reklamcılığı, email pazarlama, mobil pazarlama, eş zamanlı pazarlama, SEO, dijital display’ler, dijital analitik, büyük veri, dijital müşteri ilişkiler, e-ticaret, dijital marka ve itibar yönetimi, dijital krizler gibi dijital pazarlama alt başlıklarını içermektedir.

Hedef Kitlesi

Pazarlama elemanları ve uzmanları, yöneticiler, kurumların dijital / online iletişim sorumluları, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler ve reklam alanında çalışan profesyoneller, halen dijital alanda çalışan ancak mesleki gelişimi hedeflemiş olan kişiler, sosyal medya uzmanları, reklam ajansları, ajans yöneticileri ve dijital sorumluları, pazarlama eğitimi almamış IT ve dijital sektör çalışanları, üniversite öğrencileri, kariyerlerini dijital alanda yapmak / ilerletmek isteyen kişiler, daha önce sosyal medya uzmanlığı sertifikası almış ve ileri teknikleri öğrenmek isteyen uzmanlar bu eğitim programına katılabilirler.

Kontenjan

En az 20, en çok 25 kişiden oluşmaktadır.

Program Tarihleri: 31 Mart - 22 Nisan 2018 (Cumartesi - Pazar / 10.00 - 17.00)

Programın İçeriği

Tarih Gün Eğitmen  Saat Konu
31.Mar Cumartesi Özlem Alikılıç 3 Pazarlama Temel Konular
Emre Gökşin 3 Dijital Pazarlama Temeller,
1.Nis Pazar İnanç Alikılıç 3 Dijital Pazarlamada Veri Madenciliği ve CRM
Emre Gökşin 3 Analytics
7.Nis Cumartesi Uğur Eskici 6 SEO
8.Nis Pazar Göker Gülay 3 Dijital Pazarlama Kampanyası
Ferah Onat 3 Dijital Kampanyalarda İçerik Yönetimi
14.Nis Cumartesi Emre Gökşin 6 Adwords
15.Nis Pazar Emre Gökşin 3 Remarketing + GDN
Ümit Atabek 3 Dijital Ortamda Ölçümleme Yöntemleri
21.Nis Cumartesi Özlem Alikılıç 3 Dijital Krizler ve İtibar Yönetimi
İnanç Alikılıç 3 E-Ticaret
22.Nis Pazar Nesil Gedikoğlu 3 Dijital Pazarlama(Facebook,Instagram) + Uygulama
Proje Sunumları 3  

Toplam 48 saatten oluşmaktadır.

Program Ücreti: 1.950 TL + KDV (%8)’ dir. (Bonus, World ve Maximum özelliği olan kredi kartlarına vade farksız 5 taksit yapılabilmektedir.)

Yaşar Üniversitesi personeli, Yaşar Grubu çalışanları eş ve çocuklarına ve Yaşar Üniversitesi öğrencilerine %10 indirim uygulanacaktır.

Eğitim Yeri:  Yaşar Üniversitesi Selçuk Yaşar Kampüsü, Bornova / İZMİR

 Eğitmen Kadrosu

AKADEMİK KADRO

Prof. Dr. Ümit ATABEK

Yaşar Üniversitesi

Doç. Dr. Özlem ALİKILIÇ

Yaşar Üniversitesi

Doç. Dr. Ferah ONAT

Yaşar Üniversitesi

Öğr.Gör.Dr. Göker GÜLAY

Yaşar Üniversitesi

Öğr. Gör. İnanç ALİKILIÇ

İzmir Ekonomi Üniversitesi

İnanç ALİKILIÇ, 1994 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi "Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri" bölümünden mezun olmuştur. Aynı yıl yurt dışına çıkan İnanç ALIKILIÇ 1998 yılında "Dominican University, CA " da MBA eğitimini tamamlamış ve yurda dönmüştür. MBA eğitimi sırasında HITACHI Inc., firmasında stajını tamamlamıştır. 1998 -2002 yılları arasında Motoral Setkomnet A.Ş. firmasında "Kalite ve Pazarlama Süpervizörü" olarak görev almıştır. 2005 yılında İzmir'e yerleşen İnanç ALIKILIÇ burada Probek Danışmanlık Organizasyon firmasını kurmuş ve "Etkinlik Yönetimi" konusunda 5 yıldan fazla zaman uzmanlaşmıştır. Pizza Pizza firmasında "Pazar Bilgileri Müdürü", Makfry firmasında "Satış ve Pazarlama Direktörü" olarak çalışmıştır. 2011 yılından beri Yaşar Üniversitesinde "Etkinlik Yönetimi", "Satış Yönetimi", "Müşteri İlişkileri Yönetimi" dersleri vermeye devam etmektedir. Ayrıca YÜSEM bünyesinde "Sosyal Medya ve Etkinlik Yönetimi", "Sosyal Medya ve Email pazarlama", CRM ve sCRM" eğitimlerini de veren İnanç ALIKILIÇ, İzmir Ekonomi Üniversitesinde İşletme 1- İşletme 2 dersleri vermiş halen E-Ticaret ve E-Ticaret Uygulamaları dersi vermektedir. Alikılıç, ayrıca Ege Üniversitesinde İletişim Araştırmaları doktora programına devam etmekte olup, evli ve bir kız babasıdır.

SEKTÖR PROFESYONELLERİ

Emre GÖKŞİN

Marketing Manager – puhutv

Marmara Üniversitesi mezunu olan Emre Gökşin üniversite 3. sınıfta Turkcell’e web danışmanlığı hizmeti vererek kariyer hayatına başlamıştır. 2 sene süren bu eşsiz tecrübe ardından 2012 yılında (Türkiye’nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan) eBay Turkey / GittiGidiyor'da Dijital Pazarlama takımına katılmıştır. GittiGidiyor'da birçok dijital pazarlama kanalını yönettikten sonra Puhutv projesi için 2016 yılında Doğuş Grubuna Pazarlama müdürü olarak göreve başladı.

Puhutv ve Türkiye’nin en çok izlenen online dizisi Fi’nin tüm dijital stratejisini planladı ve yönetti. Ayrıca Dijital Pazarlama alanında 2013 yılından itibaren Boğaziçi, İTÜ ve Yıldız Teknik gibi birçok üniversitelerde aktif olarak Dijital Pazarlama Eğitimi vermektedir.

Uğur ESKİCİ

SEO Manager – n11

2009 Süleyman Demirel Üniversitesi Bilgisayar Teknolojileri ve Programcılığı, 2013 Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu. Şuanda Maltepe Üniversitesi MBA bölümü öğrencisi olan Uğur Eskici 2005 yılından bu yana SEO dünyasında yeralıyor. SEO performansını artırmaya yönelik ilgili analiz sürecinden, yazılım geliştirme, test ve yayına alınmasına kadar geçen bütün iş sirkülasyonu içerisinde bulunuyor.

Nesil GEDİKOĞLU

Founder Momeprint

Boğaziçi Üniversitesi ve New York Eyalet Üniversitesi'nin ortaklaşa yürüttüğü Bilişim Sistemleri Mühendisliği bölümünden 2010 yılında mezun oldu. GittiGidiyor, Zet/Sopsy ve Çiçeksepeti firmalarında dijital pazarlama alanında çalıştıktan sonra yaklaşık iki yıl boyunca Modacruz'da CMO pozisyonunu üstlendim. Şu an Momeprint.com'un kurucusu olarak çalışmaya devam ediyor. Aynı zamanda global firmalara dijital pazarlama danışmanlığı vermektedir

YÜSEM Ofisi:
Tel: (0 232) 570 75  00

yusem@yasar.edu.tr

Ofis: Y Blok, 4. Kat, 437 C

TOP