Balçova Termal Oteli – Satış ve Pazarlama Yönetimi Programı

Programın Amacı: Programın amacı, farklı bölüm çalışanlarından oluşturulan “Satış ve Pazarlama” projesinde, ekip üyelerinin teorik bilgilerinin, bilinçlerinin ve verimliliklerinin arttırılması ve öğrenilen bilgilerin iş süreçlerine aktarımının gerçekleştirilmesinin sağlanmasıdır.

Programın İçeriği:

  • Takım Çalışması – 2 saat
  • Temel Pazarlama – 2 saat
  • Temel Satış – 2 saat
  • Termal Otel Ürün Pazarlama Stratejileri – 10 saat
  • Temel Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – 4 saat
  • Stratejik Planlama – 2 saat
  • Raporlama ve Projelendirme – 3 saat

Katılımcı Sayısı: Eğitim tek gruba verilecektir. Eğitim grubu en fazla 15 kişiden oluşmaktadır.

Program Süresi ve Günleri: Program süresi toplam 5 gün, 25 saattir. Program takvimi henüz belirlenmemiştir. Hafta içi Balçova Termal Oteli ile kararlaştırılan günlerde ve saatlerde gerçekleşecektir.

Program Tarihi: Ağustos – Eylül

Program Yeri: Balçova Termal Otel – Eğitim Salonları

Eğitmen:  

  • Prof. Dr. İge Pırnar (Yaşar Üniversitesi)
  • Doç. Dr. Emel Kurşunluoğlu Yarımoğlu (Yaşar Üniversitesi)
  • Doç. Dr. Sabah Balta (Yaşar Üniversitesi)
  • YÜSEM Eğitmeni Selçuk Karaata (Yaşar Üniversitesi)
  • YÜSEM Eğitmeni Ali Özel

Comments are closed.